Ce ofera GSPTV.RO Premium
autor: Mirel Mircea ~ August 10th, 2009 in Internet | 183 Comments »
Asa dupa cum bine stiti, de vineri, 7 august, GSPTV.RO ofera utilizatorilor sai, in sistem pay-per-view, un serviciu Premium.
Astfel, utilizatorii care achizitioneaza unul dintre pachetele GSPTV.RO Premium vor avea acces la tot continutul video disponibil pe www.gsptv.ro.
Mai exact, un posesor al unuia dintre pachetele Premium va viziona urmatoarele:
1. Derbiul Ligii I in transmisiune liveVIDEO
2. Toate golurile si cele mai importante faze din Liga I
3. Emisiunile de pe GSPTV. Acestea vor fi transmise liveVIDEO, iar cei care nu au apucat sa le vizioneze vor putea sa vada cele mai interesante momente in pagina de pe GSPTV.RO dedicata fiecarei emisiuni in parte
4. Declaratiile de dupa meciuri
5. Rezumatele partidelor din Liga I
6. Conferinte de presa
7. Stiri
Lista emisiunilor care vor putea fi vazute pe www.gsptv.ro: Recursul Etapei, Zona Verde, Contraatac, Smiley TV, Al 12-lea jucator, Culise si Banca de rezerve.
Pe aceeasi tema:
- Am lansat GSPTV Live Din acest weekend utilizatorii GSPTV.RO Premium au putut vedea aproape...
- GSPTV.ro pay-per-view De azi, gsptv.ro intra in system pay-per-view! Pentru prima data...
- Steaua – Ujpest pe gsptv.ro pentru 0,99 euro + TVA www.gsptv.ro va transmite pe internet partida Steaua – Ujpest pentru...
- Modelul pay-per-service poate fi de succes De aici: Murdoch declared that the era of a free-for-all...


183 Responses
adaugat pe: 10-8-2009 ora 16:18:19
Sunteti niste milogi care va bagati unghia in gat ca ati dat cat nu face pe difuzarea meciurilor si nu stiti cum sa faceti sa mai scoateti un ban de undeva. Decat sa va platesc voua 2 euro pentru un filmulet de 3 minute mai bine ascult meciurile la radio…
CE BINE IMI PARE CA ATI LUAT TEAPA!!!
Hai sa facem un pariu, desi stiu ca nu o sa apara comentariul meu pe site… Aveti tupeu sa dati situatia incasarilor din pachetele astea peste o luna? Eu sunt gata sa fac pariu ca nu strangeti mai mult de 10 Euro.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 16:25:08
Stef, nu platesti 2 euro pentru un filmulte. Ai acces la tot contentul video al http://www.gsptv.ro, care inseamna: derbyul etapei live, fazele mecurilor in timp real, emisiuni gen Recursul etapei live, stiri, conferinte live, rezumatele meciurilor, etc.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 16:34:08
[...] de useri care au platit pentru a avea acces la continutul video al http://www.gsptv.ro ( a detaliat Mirel aici) . Ne asteptam la un numar mai [...]
adaugat pe: 10-8-2009 ora 16:41:56
Vizionare placuta Gusti !
Vezi sa nu te plictisesti singur pe site-ul GSP … sau poate se aboneaza si Tolontan % Co.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 16:43:09
Stef,
Inainte de a paria, citeste si postul acesta: http://go.gsp.ro/2009/08/modelul-pay-per-service-poate-fi-de-succes/
adaugat pe: 10-8-2009 ora 16:43:57
Gusti: Eu inteleg conceptul de pay-per-view sa imi aleg la ce meci sa ma uit, derbyul etapei e transmis moca pe Antena 1 de ce sa platesc pentru el? Fazele meciurilor ma lasa cam rece daca nu pot sa vad MECIUL intreg; stiri, conferinte, rezumate… o vrajeala maxima facuta de niste pseudojurnalisti… deci pentru ce sa platesc?
Repet provocarea, aveti tupeu sa afisati incasarile pentru etapa care a trecut? Sau pentru urmatoarea?
adaugat pe: 10-8-2009 ora 16:49:26
@Gusti: Nu ma intelege gresit, nu spun ca e o masura gresita ci doar ca este prost conceputa… Eu din postura de consumator de fotbal as vrea sa pot plati sa vad meciul echipei favorite chiar daca nu e derby in etapa respectiva… Nu vreau sa platesc pentru un pachet impus, vreau sa am libertatea sa decid ce sa vad pe banii mei!
adaugat pe: 10-8-2009 ora 16:53:32
STEF AI PERFECTA DREPTATE…Eu locuiesc departe si nu pot prinde posturile tv prin nici o antena momentan.. dar exista o gramada de site-uri unde se pot urmari meciurile integral si in timp real GRATIS… Asta ce fac ei mi se pare o jegmaneala.. neinteresant dar pe bani… Treziti-va romani si nu aruincati banii pe fereastra…
adaugat pe: 10-8-2009 ora 16:55:06
Steff are dreptate. Pay-per-view inseamna ca platesc ceea ce vreau sa vad, nu ceea ce vor altii sa transmita. Daca oferta lor ar fi mai flexibila as fi si eu interesat mai ales ca nu mai locuiesc in Romania.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 16:55:32
bell, am o vaga impresie ca o sa ti se stearga comentariul … la fel am patit si eu acum cateva minute cand am indemnat lumea sa nu plateasca.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 16:56:37
Stef, scrie mai sus: 700 de abonamente in primul week end. Privind internetul romanesc, unde totul se ofera gratis, masura produce iritare. Noi am hotarit sa ne asumam totul, inclusiv pierderea de useri si popularitate.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 16:57:53
zzz,
comentariile care fac reclama unor siteuri care pirateaza nu sunt binevenite pe acest blog
adaugat pe: 10-8-2009 ora 16:58:20
o sa va asumati totul in speranta ca o sa treaca si PRO-ul la asta … daca nu, la loc comanda !
adaugat pe: 10-8-2009 ora 16:58:24
bell, tu vorbesti de siteuri care pirateaza. este alegerea fiecaruia. daca vrei sa te uiti la un meci piratat sau sa platesti, daca vrei sa inchiriezi un dvd sau sa descarci filmul de pe torenti …
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:00:34
@zzz – mai scriu si cu alte ocazii… tot apuca sa mai vada cineva…. Aacelasi stil de business precar si menit sa fie doar in avantajul provideru-ului nici decum al consumatorului… si daca nu ar fi exemple de la alte publicatii profesioniste…dar probabil ca nu e interes… “ca doar oricum fraieru’ plateste….
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:02:07
Mirel Mircea:
acel site functioneaza dupa principiul U-tube, site de pe care GSP preia frecvent imagini; ca sa fim corecti, comentariul a fost sters deoarece oferea o alternativa
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:02:12
prost e cine da bani sa vada porcaria asta de Liga 1.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:02:25
Lacomia strica omenia si nu numai.GSP a vrut sa ia tot cascavalul crezind ca peste noapte lume se va imbulzi sa cumpere en gros de la ei.Dupa cum vad nici pay per view nu stiti cum functioneaza.Mi-e mila de voi .
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:02:41
bell, de ce doar in avantajul providerului? ti se par sumele abonamentului mari?
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:03:53
Pe r a ha t u l de liga lui Mitica vreti voi bani ???
ha ha ha ..
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:04:20
romanasu, respectam punctul tau de vedere, dar consideram ca oferim un serviciu de calitate …
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:06:15
@tudor … sa stii ca pentru multi care sunt plecati din tara fotbalul din Liga 1, asa prost cum e el si cu toate marlaniile, e cam singura legatura cu Romania… Si am prefera sa vedem meciurile si platite nu numai piratate domnule Mirel, dar sa existe o grila decenta si sa vedem o orientare si spre satisfacerea consumatorului…
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:08:50
@ Mirel Mircea:
asta e tot piraterie? http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/video-vezi-ce-executie-au-in-comun-razvan-ochirosii-si-yoann-gourcuff-d-150581.html
GSP are drept de difuzare a imaginilor din campionatul Frantei? cred ca are drepturi egale cu site-ul mentionat.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:08:57
Dupa remarca “Noi am hotarit sa ne asumam totul, inclusiv pierderea de useri si popularitate.”… sloganul dvs ar fi mai potrivit asa: “Noua Ne Pasa De Bani, Poate Prea Mult!!!”
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:12:04
Modul in care voi intelegi sa faceti busiiness reprezinta o invitatie deschisa la piraterie. Nu am nici un dubiu in privinta asta. In Statele Unite si Canada sunt citeva companii care ofera tv din Romania contra cost.Am vorbit cu oamenii astia si mi-au povestit despre atitudinea cu care au fost intimpinati atunci cind au incercat sa negocieze cu gsp. Personal prefer sa-mi cumpar un abonament pe uefa.com si cu asta basta.Liga din Romania este departe rau de fotbalul adevarat.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:13:35
romanasu. te referi la dialogul cu consortiul rcs-rds+antena1. noi, Gazeta Online (detinatoarea gsp.ro), platim la rindul nostru sume mari pentru online pe aceste drepturi
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:14:20
ai sa va zic ceva ..la bani astia eu zic ca ar trebui sa vedem toate meciurile din liga 1 si atunci ar fi ok daca face-ti asta e perfect .eu de exemplu am dolce si nu pot vedea meciurile decat derbiul etapei ce rost are sa platesc sa il vad aici daca il pot vedea pe antena 1 pe mine m-ar interesa sa vad meciurile de pe gsp si digi ok ?va rog daca se poate as fi clientul no 1
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:14:48
@bell
prefer catania-palermo sau sevilla-betis decat dinamo-cfr…aici cine pierde e furat, cine castiga a umblat la arbitrii, nimeni nu-si asuma vina sau responsabilitatea unei infrangeri…
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:14:55
romanasu, si eu am platit pe uefa.com cind am dorit sa vad un meci
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:15:46
sa va fie rusine cu sistemul vostru !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ca sa vad rezumatele meciurilor ma uit pe digisport,iar ca sa vad minunatele voastre emisiuni de fotbal nu cred ca sunt chiar asa interesante(este cel mai placut cuvant pe care l-am gasit in dictionar),lasati-ma sa ma bucur si de alte posturi de sport sau site-uri de sport mai putin agresive ca voi.sunteti de rasul lumii,cersetorilor!!!!!!!!!
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:16:01
gabijr. nu avem dreptul legal de a oferi online toate meciurile livevideo. ci doar derbyul transmis de antena 1. de la celelalte poti vedea in timp real fazele video
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:16:05
zzz, clipul cu golul din campionatul Frantei este de pe YouTube si poate fi vizionat liber. mai multa atentie inainte sa arunci cu rosii.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:16:18
NISTE SARACI ,MILOGI.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:17:02
emando. corect ce zici referitor la abonamentul tv. ai o optiune si pe internet prin http://www.gsptv.ro
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:17:10
Gusti Roman:
Ai platit sa vezi un meci din CL sa zicem… care era difuzat si pe protv?
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:17:37
zzz,
Noi am facut notificari catre toate siteurile care folosesc imagini video din Liga 1. Niciun alt site in afara de siteurile Gazetei Online nu are voie sa foloseasca imagini video de la aceasta competitie. Toti cei pe care ii vom descoperi ca fac acest lucru, fara acordul nostru, vor fi dati in judecata.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:19:28
Gusti, asta este de fapt problema: baietii de la RCS nu au fost de acord sa transmiteti si meciurile de pe GSPTV. Daca ar fi fost de acord ati fi avut mult mai mult decat 700 de useri in primul weekend. Bine, problema e mult mai complexa, depinde cine incaseaza banii din abonamente: Gazeta Online sau Gazeta Online si RCS?
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:19:35
@ Daniel:
daca nu stii despre ce e vb nu te baga in seama! era vb despre un site care functioneaza dupa principiul U-Tube si despre care un Admin GSP a zis ca este un site care pirateaza.
Citeste tot daca tot vrei sa iti dai o parere pertinenta !!!!!
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:19:36
zzz,
Noi am facut notificari catre toate siteurile de care folosesc imagini video din Liga 1. Niciun alt site in afara de siteurile Gazetei Online nu are dreptul sa foloseasca imagini video de la aceasta competitie. Toti cei pe care ii vom descoperi ca fac acest lucru, fara acordul nostru, vor fi dati in judecata.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:20:01
mac, n-veam acces la tv.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:20:22
prin miscarea voastra ne insultati inteligenta . cum puteti crede ca e ok sa cereti bani pe rezumate si alte prostii!!! smiley-tv e un kitch urat si fara sens . recursul etapei e ca o cearta in piata …culise , banca de rezerva si alte alea sunt de toata jena. pay per view nu e ceea ce vreti voi sa spuneti ca inseamna . ceea ce faceti voi e teapa pentru cine musca. iar transmisiile voastre cu 3 atentie!!! 3!!!(trei) camere nu merita nici macar efortul de incerca sa consider ‘oferta’ voastra. cat despre comentatori de la gsp …jenant , o adunatura de semi-docti care vorbesc doar despre cancan-uri picanterii si bani. nu am auzit nici un detaliu tehnic in timpul meciurilor, nimic!!!! mai grav nici macar nu stiau in ce minut este meciul.
serviciile oferite de voi nu merita nici un ban .
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:22:07
Gusti Roman
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:14:55
romanasu, si eu am platit pe uefa.com cind am dorit sa vad un meci
Deci Gusti, ai platit sa vezi ce meci ai vrut tu, nu pe cel pe care il difuza si protv sau pe care au vrut ei (uefa.com), nu???
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:22:29
@ Mircea,
U Tube este plin de imagini cu Liga I … succes si avocati cat mai buni
)
Sa inteleg ca GSP a platit catre Canal+ drepturi pentru difuzarea imaginilor mentionate
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:22:30
asta e daca nu da-ti toate meciurile nu se merita…sincer
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:23:03
@tutdor
da tudor ai dreptate e strigator la cer paranoia din fotbalul romanesc.. dar pentru mine de exemplu a un fel de a tine legatura cu tara.. ca la stiri ce sa-ti spun au ramas parca aceleasi de acum 6 ani de cand am plecat: crime, saracie, crime, si iar saracie …a si inundatii.. ma rog… Fotbal de calitate sigur ca vedem in marile campionate..dar aici era vorba sa vedem un rahat impachetat de gsp si sa mai si platim pt el….
@gsp
Sa stiti ca multi din care au incercat abonamentul nu cred ca o sa mai plateasca a doua oara…daca nu veniti cu ceva care intradevar sa fie atragator, adica un real pay-per-view.. nu asteptati sa aveti multi clienti… ca ma gandesc ca targetul la care va adresati suntem noi emigrantii… numai ca problema e ca noi am vazut multe pe aici pe unde suntem si putem face comapratii si chiar daca avem o situatie materiala mai buna tot nu o sa aruncam cu banii pe fereastra ata timp cat nu oferiti ceva fair si rezonabil…
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:23:15
Mai oameni buni ginditi-va bine cum sa faceti pentru ca toata lumea sa aiba de cistigat. Cel putin mai lucrati la pachetul asta si veniti cu o oferta mai avantajoasa. Cu ceva “cap” se poate gasi o solutie.Faptul ca cineva acolo(Gusti Roman) se invredniceste sa raspunda comentariilor facute e un pas inainte.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:23:31
deci nu aveai acces la teve, dar totusi ti-ai ales meciul…
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:24:44
Prin Sms nu se poate abona la gsptv.ro ??
ar fi mult mai usor
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:25:51
gabijr, sincer, si noi am vrea, dar nu se poate
.
mac, am platit sa vad ce meci am vrut … stiu unde bati … noi oferim un cu totul alt pachet: derbyul live, emisiuni live, fazele etapei in timp real, acces oricind la goluri in perioada pachetului achizitionat …
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:28:19
culmea e ca in prima etapa a fost ales cica “derby-ul etapei” ceahlaul-steaua…alooooo …in aceeasi etapa cu CFR-Urziceni si Craiova-Dinamo..???? Prefer piratat si gratis oricand vazand ca meciurile echipei de pe locul 6 sunt eterne derby-uri la voi,chiar si cu o nou-promovata,cand s joaca si echipele din supercupa…
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:28:46
bell, multumesc pentru mesajul tau pertinent. stiu ca exista servicii care nu se compara extern/ro. Noi ne straduim insa, iar in acest moment oferim maximum din ce avem
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:28:46
Sunteti niste mizerii! Eu stau in Amzei si providerul care transmite liga 1 refuza sa ma cableze … motivele sunt aberante … nu cableaza in zona! Nici varianta antenei nu e fiabila, ca nu am ajuns sa stam cu ligheanele pe blocuri! Ce variante am eu … sa va dau bani ca sa vad Stiaua … care oricum e live pe A1! Rezumatele le vad la stiri! Eu as plati, insa nu mi se pare normal sa fiu obligat sa imi schimb providerul! As plati fara sa clipesc pentru un pachet cu cele 2 posturi care transmit liga1! Afacerea e cu totul alta … e vb de “furt” de abonati de la alti provideri! Ati castiga mai multi bani daca ati oferi un sistem pay per view corect, nu mizeria voastra .. care ma obliga sa imi schimb providerul …. Sincer, urmaream meciuri … acum, ma duc mai mult pe stadion, si nu doar la fotbal, nu mai pierd timpul urmarind mizeria pe care o transmiteti (tot ceea ce e in plus fata de jocul propriu-zis) …. intr-un an o sa imi treaca de tot …. si scadeti unu de pe raboj! E adevarat, nu curge, insa picura, si unde picura mult timp, se aduna … pana nu o sa mai ramana nimic!
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:30:14
Bosu, tu nu ai acces la abonamentul rcs-rds. iti inteleg supararea si este normala. noi aici discutam despre un pachet pay-per-view pe http://www.gsptv.ro. poate fi o solutie in cazul tau
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:31:03
Pana acum aveam ca default page gsp.ro. Acum am http://www.prosport.ro. Rusine sa va fie ca ne luati bani ca sa vedem faze si rezumate
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:32:09
Cristi, multumesc pentru mesaj. Pachetul premium http://www.gsptv.ro contine:
1. Derbiul Ligii I in transmisiune liveVIDEO
2. Toate golurile si cele mai importante faze din Liga I
3. Emisiunile de pe GSPTV. Acestea vor fi transmise liveVIDEO, iar cei care nu au apucat sa le vizioneze vor putea sa vada cele mai interesante momente in pagina de pe GSPTV.RO dedicata fiecarei emisiuni in parte
4. Declaratiile de dupa meciuri
5. Rezumatele partidelor din Liga I
6. Conferinte de presa
7. Stiri
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:32:36
heheheh ultimile zvacniri baieti???? asta e… vine falimentu…@css cum sa puna alt derby in loc de ceahlaul-steaua cand tot ce era important era la digi
adevaratii jucatori pe piata acum. gsp e pe ultimul drum deja nu va-ti prins ???
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:33:51
digi_man, ce legatura are Digi Sport cu subiectul de aici?
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:35:26
legatura e simpla incercati si voi (adica intact) sa va mai scoate-ti din cheltuieli pt ca digi de la anu ia tot stii asta nu ???
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:35:52
sa vad ce Gusti? Stiaua? Mai bine lipsa ….
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:36:33
oricum succes … sper sa va iasa . am prieteni pe la voi …
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:36:35
@romanasu
asa e..ai dreptate…degeaba am incercat sa-i explic lui Tolontan….mi-a sters comentariile,desi n-am jignit si n-am oferit alternative…e asa naiv sau comunist incat nu-ntelege ca noi,toti de pe site-uri si bloguri ne stim f bine alternativele..
Gusti Roman……poti sa-mi spui si mie (noua),pe ce criterii se aleg derby-urile la voi ???
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:38:12
css, derbyurile le aleg cei de la Antena 1. Probabil infunctie de importanta meciului si de echipele care fac audienta. Steaua sigur face
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:39:05
@ css
pe baza de audienta – cum la steaua se uita lumea, se transmite numai steaua.
Cum bine spunea cineva: NOUA NE PASA DE BANI, POATE PREA MULT !!!!
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:39:12
Mai bine citesc o carte … ca tot se dau la superpret peste tot … tot aprox 2 euro … si tot saptamanal … si nu e despre Stiaua ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:41:32
sunteti penibili daca ati ajuns sa cereti bani pentru a vedea si fazele unui meci in reluare. Bai fratilor daca aveti pretentia de pay per view lasati-ne sa ne alegem noi meciurile, nu ce ne bagati voi pe gat toate prostiile. Eu care sunt stelist nu sunt de acord sa platesc 2 euro ca sa imi dati voi meciul Dinamo – Fc Brasov. Asa ca ar trebui sa incepeti sa ganditi in “afara cutiei”.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:42:52
si cartile se vand … si nu sunt despre Stiaua! voi trebuie sa oferiti si alternative, atat … apoi sa invocati audienta! si despre lectura si romani se faceau speculatii … ca nu citesc romanii, ca nu cumpara carti … cand li se ofera alternative de calitate … aleg ce u bun
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:46:40
only_bogdy, multumesc pentru mesaj. Pachetul premium http://www.gsptv.ro contine:
1. Derbiul Ligii I in transmisiune liveVIDEO
2. Toate golurile si cele mai importante faze din Liga I
3. Emisiunile de pe GSPTV. Acestea vor fi transmise liveVIDEO, iar cei care nu au apucat sa le vizioneze vor putea sa vada cele mai interesante momente in pagina de pe GSPTV.RO dedicata fiecarei emisiuni in parte
4. Declaratiile de dupa meciuri
5. Rezumatele partidelor din Liga I
6. Conferinte de presa
7. Stiri
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:47:17
bosu, pachetul premium http://www.gsptv.ro = 6euro pentru 2 luni. ai tu ce ai cu Steaua
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:47:42
@ Gusti Roman – referitor la serviciile de calitate … despre care aminteai …
oamenii stiu sa pretuiasca banul muncit si pot sa aprecieze daca oferta gsp merita sau nu.
cert este ca nu mai puteti pacali oamenii asa de usor
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:49:06
sincer..desi cred ca Steaua face audiente,imi vine f greu sa cred ca a facut in acel meci mai mare ca CFR- Urziceni,care totusi a fost reeditatrea supercupei..nici nu se pune problema de “importanta”…semnalul care eu il trag e ca “derby-ul” e un cuvant gresit..”meciul stelei” e mult mai aproape de adevar si de aceea eu nu sunt de acord,desi locuiesc in sua si sunt f mare devorator de fotbal,avnd si prieteni care activeaz sau au activat in liga 1…insa nu la steaua.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 17:54:21
o sa pierdeti multi utilizatori…e treaba voastra, politica voastra, sloganul vostru: NOUA NE PASA DE BANI, POATE CHIAR PREA MULT !!!!
bravo gsp…
adaugat pe: 10-8-2009 ora 18:01:10
Mi-ai dat ban pe ip pentru ca am indraznit sa te critic…Luati iubitorilor de fotbal dreptul la fotbal intr-o lume in care fotbalul ramane singura bucurie curata…Niciodata nu voi fi abonat la gsp sau la digitv si va voi face antireclama cat imi va sta in putere… Sa va fie rusine, ca ati monopolizat fotbalul…De azi inainte nu mai avem nimic …Totul costa …Se rasucesc in mormant cei care au inventat fotbalul vazand mercantilismul vostru…Mai ramane de vandut aerul si insasi existenta noastra ar putea deveni de vanzare pe http://www.gsp.ro! Cand veti pierde acest monopol nedrept sa stiti ca cel putin o sampanie se va deschide in Romania in cinstea acestui eveniment!!!! Sunteti lipsiti de sentimente! Dumnezeul vostru este BANUL!!! RUSINE!!!!!!!!!!!!!
adaugat pe: 10-8-2009 ora 18:03:47
A si ai uitat sa adaugi ceva!!! Mintiti cu nerusinare ca este fix 6 euro pachetul respectiv…Da` de TVA de ce nu spuneti?
Vedeti? Rusine sa va fie!
adaugat pe: 10-8-2009 ora 18:04:31
Alo,,, pt userul Gusti cel viteaz ..
Mai baiatule, fotbal gratis nu vei mai vedea in anii ce vin !!
Uitat-te pe afara ..ca sa vezi Primera sau Seria A dai bani grei !!!
adaugat pe: 10-8-2009 ora 18:06:46
in afara ca va bateti joc de oameni nu faceti nimica. rusine pentru ce ati realizat.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 18:08:30
Ma arikule, eu sunt abonat Dolce dar vreau sa raman abonat Dolce si sa vad la Dolce
nu am nimic de obiectat…Dar daca Dolce nu are monopol cum au astia dc sa fiu eu obligat sa trec la digi…Cand am ales Dolce am ales nestiind ca oameni lacomi dupa bani vor alege sa nu mai vada toti romanii meciurile din prima divizie…Nu sa platesc la dolce 4 eur, aici inca 6+TVA si asa mai departe…Numai la noi la romani se umbla cu smecherii…Rusine! Te-a platit Gusti Roman sa ma iei la shto,,,
adaugat pe: 10-8-2009 ora 18:12:31
Nu m-a platit nimeni
Dar ce vina are Gsp-ul ca Dolce si cu Rcs nu se inteleg ??
adaugat pe: 10-8-2009 ora 18:18:55
redati fotbalul romanialor, daca se paote gratis! Cand TVR si protv au renuntat sa mai difuzeze meciuri din prima liga eram cel mai fericit om, iar acum imi pare foarte rau. Macar ei se gandeau mai intai la public si dupa aia la bani .In timp ce voi banu si dupa ai… ; oricum ma bucur ca aveti audinte record de 0,1 rating ceea ce spune multe. Oamenii s-au saturat de minciuni, golaneli, mondenitati si certuri. Eu sincer am renuntat la cablu in detrimentul internetului si sunt foarte multumit. Vad orice meci gratis (moka, inclusiv gsp tv) asa ca nu imi fac griji, pentru moment.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 18:20:02
arikule are pentru ca e chestie de monopol…Dolce nu poate transmite meciuri… Si eu trebuie sa cumpar alt pachet dupa ce am incheiat contract cu Dolce? Sa fi avut ocazia sa subinchirieze serviciile si stiam o treaba …Acum vin shmekerii astia si spun : “Stiti, noi suntem altii sa fiti sanatos ca aveti Dolce…Noi nu mai dam dreptul sa vada meciuri decat acelor romani care ne platesc si se aboneaza la DIgi…” La anul Digi nu mai ia meciuri si ma trezesc ca le-a luat Dolce…Aaaa, trebuie sa revin la Dolce… SI tot asa ma mut ca melcul cu casa… In asta consta excrocheria…
adaugat pe: 10-8-2009 ora 18:31:41
sunteti jenant de nesimtiti, nu va e rusine vreti sa fraeriti cat mai multa lume cu ofertele voastre nenorocite.ce nu mai reusiti sa va scoateti parleala cu digi tv?ati luat teapa si ati crezut ca lumea va viziona doar meciurile pe postul vostru jenant. ei ia ca ati luat TEAPAAA. hahaha!tolontane am crezut ca esti un tip de treaba dar se pare ca esti si tu ca toti ceilalti un zero barat.rusine sa va fie cu asa oferte.nesimtitilor..
adaugat pe: 10-8-2009 ora 18:45:49
Si eu sustin ce spun mai multi microbisti inaintea mea: PLATESC,dar sa pot ALEGE meciul sau meciurile pe care le pot privi.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 18:54:02
ratacitorule, vezi ca ti-a ratacit mintea copile, nu te pune nimeni sa platesti nimic, nu pacaleste nimeni pe nimeni cu nimic.
Asta e oferta, iti convine, bine, nu, iarasi bine… dar unii nu stiu decat sa se planga ca nu primesc totul mura in gura pe gratis.
Invatati ce inseamna un business si poate atunci o sa intelegeti de ce mai peste tot aceste transmisiuni se PLATESC… iar la noi se va intampla la fel, injurati degeaba GSP, or sa faca si alte posturi acelasi lucru cand or sa aibe ocazia.
Dar e greu pentru unii sa inteleaga, nu stiu decat sa sara cu gura ca vorba aia e “DREPTUL” lor, haha.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 19:04:50
Intelegeam daca dadeam 1-2 euro pe un meci transmis de gsp tv ca sa-l pot vedea online. Dar asa pentru rezumate,goluri si orice video sa dau bani? Pai voi cine va credeti? Sistemul pay-per-view in perioada crizei cu siguranta o sa va imbogateasca
))))))))) Nu cred ca isi face cineva abonament si e luat de fraier. Oricum, exista youtube pentru rezumate sau zeci de site-uri ce transmit gsp tv live. Sunteti niste hoti! Jos gsp! Nici ziarul nu-l mai cumpar!
adaugat pe: 10-8-2009 ora 19:06:14
mai gsp-ilor nu cereti cam mult la consumatoru roman de sport,dupa ce ca e obligat sa inghita toate prostiile din fotbalul romanesc, mai cereti si bani pt asta.si apropo ,meciurile inportante di primera division nu se platesc,asa ca avem de ales
adaugat pe: 10-8-2009 ora 19:31:29
exista campionatul germaniei pe eurosport2 si cel al angliei parca, spania si talia pe digi cine dreq se va mai uita la voi ?? nici trafic pe site n-o sa mai faceti si tot asa …. ppview e altceva decat ce credeti voi, pay-per-view inseamna sa platesc ceea ce vreau sa vad si atat nu sa platesc si sa vad ce vreti voi ..nu vreau emisiunile voastre de rahat nu ma intereseaza decat partida in sine pot sa cumpar doar partida ????platesc 50 de centi la partida sa zicem. nu pot!!! deci nu e pay-per-view. daca sefii vostri nu inteleg ca asta e faliment curat …pacat de voi …apropo o miscare inteligenta era un ‘deal’ cu upc. aia plateau si dadeau si ei gsp asa castigati si voi ceva in plus ….tre sa si ganditi nu numai sa munciti…mult si prost …apropo voua va pasa de sport ???
)) ce gluma buna …
adaugat pe: 10-8-2009 ora 19:32:34
noul slogan GSP = Noua ne pasa de prost !!! POATE PREA MULT =))
adaugat pe: 10-8-2009 ora 19:50:21
Ce draq faceti mah cu ziarul vostru? Plm de fomisti. V-a lovit criza si nu mai stiti si voi de unde sa scoateti, parol, sa STOARCETI BANI ?!? sunteti la fel ca cei din Guvern sau Parlament…va e foame rau de bani…sarantocilor…
adaugat pe: 10-8-2009 ora 20:09:12
ahahaha ce de frustrati, ar fi chiar amuzant daca n-ar fi de fapt trist cati oameni au “tunnel vision”
)
)
Rusulika87 si restul, NU TE PUNE NIMENI SA PLATESTI COPIL INAPOIAT =)) du-te si uita-te la continutul GRATIS de pe alte site-uri sau ia-ti un bilet la meci.. sau si pe ala vrei sa ti-l dea echipa gratuit? Si la meciurile alea minunate cu care va laudati din Spania/Germania/etc. platiti, la cablu, deci nu sunt gratis, dar nu va duce mintea pana acolo ahaha
adaugat pe: 10-8-2009 ora 20:39:02
Sincer mi-e mila de voi (aka. astia de la GSP), pe langa ca va luati bataie regulata de la Sport.Ro (nu ii ridic pe ei in slavi ca si ei is varza in materie de sport si emisiuni) incercati alte metode? Decat sa va dau voua 4,76euro (wow stiu calcula TVA-ul) lunar mai bine beau cate 2 beri/sucuri si ma duc intr-un local sa vad “derby-ul” pe PLASMA nu pe rezolutia voastra. Bun, pe langa “derby” mai am fazele litigioase, cum va place voua deontologilor sa spuneti, nu, nu mersi, n-am nevoie sa vad reluare la o faza si sa-l am la dezbaterea fazei pe jiji sau borcea, iar golurile le pot vedea la stiri daca sunt chiar asa interesat de liga asta a lui mitica fara frica. Am vazut ca ati scris, costurile la mentenanta gsptv.ro sunt mari si baliverne, pai daca sunteti asa deontologi dece nu faceti profit bai? Sunteti pe minus, felicitari deontologilor.
ca sa fac si eu un pariu, ca tot e la moda, la urmatoarea licitatie pentru drepturi de televiziune v-ati luat adio de la Liga I.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 20:50:02
cat de curand o sa vina hackeri peste voi
)
ideea de a plati este jalnica , sa platesti sa vezi un meci , care e free pe antena 1 , sunteti chiar patetici , iar ca sa plateste sa vezi rezumate , sunt chiar penibili , sa il vezi pe ioanitoiaia , te duci la unu care prinde gsptv
) , sunteti praf in concluzie !
adaugat pe: 10-8-2009 ora 20:50:51
cine crede ca se inbogateste peste noapte pe spinarea idiotilor greseste, nu cred ca mai dau romanii bani pe niste meciuri slabe, pt asi scoate unii banii investiti…..vrabia malai viseaza si….bani
… asa k lasa ti vrajala cu meciurile
adaugat pe: 10-8-2009 ora 20:54:18
GSP-ul spune ca ofera servicii de calitate.
Hai sa facem o mica analiza care sa reflecte clitatea-cantitatea-pretul.
Daca sunt abonat Digi platesc 7 E pe luna pentru 50 programe + GSP TV (toate)
Vad:
1. Derbiul Ligii I in transmisiune liveVIDEO
2. Toate golurile si cele mai importante faze din Liga I
3. Emisiunile de pe GSPTV. Acestea vor fi transmise liveVIDEO.
4. Declaratiile de dupa meciuri
5. Rezumatele partidelor din Liga I
6. Conferinte de presa
7. Stiri
Si cel mai important lucru
+ TOATE CELELALTE MECIURI ALE LIGII 1 (lu Mitica)
Daca sunt abonat GSP online 4 E luna … vad un meci (care il pot vedea si cu antena de camera pe A1) si faze taiate … 5 min din ceva .. 5 din altu…
Care este raportul..daca poate sa-mi raspunda cineva.
AICI CUMPARAM IMAGINI SI TRANSMISIUNI LA MANA 5 LA PRETURI DE 5 -6 ORI MAI MARI DECAT CELE REALE.
Chiar citeam zilnic GSP-ul …. incet incet schimbam …. asa cum am facut-o acum 5-6 ani…de la prosport la gazeta…
adaugat pe: 10-8-2009 ora 21:33:43
cum dracu platesc? nu am niciun chef sa-mi fac cont pe idunic
adaugat pe: 10-8-2009 ora 21:36:22
Ce milogi cersetori ati ajuns=)) ati auzit de sport.ro=))
adaugat pe: 10-8-2009 ora 22:15:33
Chiar jecmanitori … pai s-ar baga lumea, dar in conditiile in care si-au facut calculul initial. Va mai aduceti aminte ca era gata sa ofere drepturile de preluare ale GSPtv contra 1EUR/abonat?
Sunt dispus sa dau pentru vizionare online 1 EUR / luna si nimic mai mult pentru GSPtv live online (oricum in conditiile actuale mai slaba decat cea TV -> clasica)
adaugat pe: 10-8-2009 ora 22:57:01
Va salut, As adauga si eu ceva: ceea ce face A1 si/sau GSP TV si ei au impresia ca se numeste “transmisie” de calitate, se insala. Nicaieri in lume, pe parcursul unui meci de fotbal nu exista prostia asta cu sms-uri. Este extrem de deranjata si in afara faptului ca aduce ceva maruntis la bugetul televiziunii, nu vad absolut nici un beneficiu. Asa ceva nu se face. Plus ca afisarea scorului si minutului ar trebui sa fie de bun simt. Multumesc
adaugat pe: 10-8-2009 ora 22:57:44
Pacat de voi ,profitati de noi dar nu va vom da satisfactiePoate dati faliment si scapam de voi.Parazitilor voi si patronul vostru tiganos.
adaugat pe: 10-8-2009 ora 23:01:52
1 euro si sa vad meciul care vreau eu!!!!!!!!!
adaugat pe: 11-8-2009 ora 00:04:57
‘9 n pasa de bani!poate prea mult!’ mi se pare de-a dreptul genial
cel mai potrivit post care dupa ce am citit conclude parerea multora
adaugat pe: 11-8-2009 ora 00:07:31
noua ne pasa de bani. evident prea mult.
adaugat pe: 11-8-2009 ora 01:37:53
Eurosport player e mai ieftin ca raport pret/calitate/continut.
adaugat pe: 11-8-2009 ora 10:43:12
Marea majoritate a celor care privesc meciurile sunt oameni obisnuiti care nu au venituri ridicate,asadar nu cred ca aceasta idee”avangardista” va face voga in lumea iubitorului roman de fotbal. Eu vad ca incet-incet lumea nu mai este interesata de fotbal. si asta nu numai din cauza ei ,ca nu mai are bani,ca are alte probleme ,ci si din politica de “atragere” a ei spre fotbal a marilor “producatori si comercianti” a acestui sport! Aveti grija , peste putina vreme s-ar putea sa nu mai fie nteresant un meci de fotbal…
adaugat pe: 11-8-2009 ora 11:36:03
lumea vrea sa vada meciuri contracost , nu pe samuila , stucan sau ce mare realizator aveti voi la gsp , unde poti vede toata ziua cum nonvalorile precum clanul becali , borcea , turcu , mititelu sunt promovate zilnic la tv pentru a produce audienta
rar privesc cate un “toc-sou” la postul vostru pentru ca in majoritatea cazurilor mori de plictiseala , dintre cei care si-au facut si isi vor face abonamente dupa 1-2 luni o sa renunte foarte multi cand o sa vada ce greseala au facut , pentru ca din pacate majoritatea nu prindeau acest post si habar nu avea de calitatea extrem de redusa acestuia
eu m-am saturat de acest campionat infect si abia astept sa inceapa si spania (dupa anglia si germania ) si sa renunt la asa zisele meciuri din romania , o sa ma mai uit doar la echipa cu care tin din romania la meciurile din deplasare , pentru ca acasa sunt aproape mereu pe stadion
adaugat pe: 11-8-2009 ora 14:06:35
daca vreti sa faceti treaba, lasati fiecare utilizator sa vada ce meci vrea, fara publicitate si reluarile sa fie gratis pt toata lumea. emisiunile voastre de scandal sunt doar pt oamenii plictisiti care nu au ce face, nimeni nu vrea sa plateasca pt ele. din pacate sloganul “noua ne pasa de sprt, poate prea mult” nu vi se potriveste. voua va pasa de jiji borcea si scandalurile extrasportive, ca doar ele aduc audienta. suteti jalnici!
adaugat pe: 11-8-2009 ora 15:01:37
Mi-am spus parerea mea despre acest sistem al vostru de pay-per-view pe blogul d-lui Ioanitoaia si a fost sters fara ca parerea mea sa fie jignitoare sau ofensatoare…
S-ar parea ca oamenii inca nu au dreptul la o opinie personala si sa si-o sustina in public in Romania ( de aceea ma felicit ca am plecat)
Datorita diferentei de fus orar dintre Romania si Canada nu este atractiv pentru mine sa platesc sa vad meciuri live si in plus de asta meciurile din campionatul romanesc sunt inca destul de slabe cu cateva exceptii…de aceea singurul lucru din pachet care este atractiv pentru mine este rezumatul meciurilor etapei…
Celelalte puncte din pachet nu ma intereseaza pentru ca am urmarit cateva emisiuni si sunt foarte slabe…aproape nici o analiza tehnico-tactica a meciurilor doar faze litigioase care oricum nu mai pot schimba rezultatul meciului…
La UEFA am platit si eu si am putut sa vad ce meci din Liga Campionilor am vrut eu si cand am vrut eu in plus daca vreu sa vad rezumate de 5 minute ale meciurilor din Liga Campionilor nici nu este nevoie sa platesti…e GRATIS….se plateste doar pentru rezumatele extinse ale meciurilor (15-20 minute)….
Cum spunea cineva mai sus my home page a fost gsp.ro acum este prosport.ro…
Semnat
Un cititor dezamagit…
adaugat pe: 11-8-2009 ora 15:12:26
Daca tot nu vreti sa platiti de ce injurati aici? Poate nu va intereseaza. Milogi sinteti voi, nu gesepishtii.
adaugat pe: 11-8-2009 ora 15:17:14
Radu, nu avem drepturile pe toate meciurile.
adaugat pe: 11-8-2009 ora 15:17:53
Claudiu, pe meciuri putem oferi derbyul live si fazele in timp real.
adaugat pe: 11-8-2009 ora 15:19:26
so luam pe puncte , trebuie sa platim sa vedem:
) din nou nejustificat
)
) bun si foarte interesant , da pentru asta avem cancan , orcum aceleasi scuze gen: gazonu , arbitrii si conditiile meteo ca echipa o fost de vis:)) din nou boring….
):)) foarte interesant…:)) pt asta avem stirile de la ora 5:))
1-derbiul ligii 1-un meci praf intr un campionat praf la care am televizor numa bun de spart-nejustificarea optiunii:))
2-toate fazele… din nou praf daca vreau sa vad desene animate ma uit pe cartoon network sau jetix
3-aici ii cel mai tare o adunatura de zabauci fara vreo treaba cu sportu si cu fenomenu decat sa ma uit la emisiuni de pe gsp tv mai bine ma uit la cricket sau polo , o adunatura de mega profesionisti in ale plictisitului:)) deci nu se justifica nici optiunea asta …
4-pentru prostie navem canal special da ma bucur ca ne ajutati voi aici se justifica pretu dau un ban da vad tampenie:)):)):)) bv gsp
5-daca vreau sa adorm ma uit la motzi deci nu se justifica pretu
6-praf in ochii prostimii niste ametzati raspund la intrebari venite din partea unor pitzi
7-fenomenal – dati stiri ca si 90 la suta din posturi bv
adaugat pe: 11-8-2009 ora 15:20:15
1. Derbiul Ligii I in transmisiune liveVIDEO – pentru asta am tv
2. Toate golurile si cele mai importante faze din Liga I – faze de cascadorii rasului
3. Emisiunile de pe GSPTV. Acestea vor fi transmise liveVIDEO, iar cei care nu au apucat sa le vizioneze vor putea sa vada cele mai interesante momente in pagina de pe GSPTV.RO dedicata fiecarei emisiuni in parte – putina atmosfera audio in casa pe langa muzica e binevenita
4. Declaratiile de dupa meciuri – putin umor totusi nu strica
5. Rezumatele partidelor din Liga I – prefer cartoon network sau jetix
6. Conferinte de presa – din nou putin umor,crize,valize,cocosei etc
Restul e CANCAN
adaugat pe: 11-8-2009 ora 15:22:02
tobep…, nu au legatura consortiul a1-rcs cu decizia noastra de a pune http://www.gsptv.ro in sistem pay-per-view
adaugat pe: 11-8-2009 ora 15:22:57
Pe site-uri ca You-tube sau TV Golo se transmit o gramada de reluari din liga 1 PE GRATIS. De ce nu luati masuri???
adaugat pe: 11-8-2009 ora 15:23:07
gogu, probabil erai off-topic. uite, de aici nu ti s-a sters. chiar daca e critic, mesajul tau este civilizat. Exista in primele doua etape rezumatele. In curind vom pune si inregistrarile meciurilor, poate atunci te va interesa. Multumim
adaugat pe: 11-8-2009 ora 15:24:39
Cristina, oameni-s deranjati si au dreptul sa-si spuna civilizat opinia. Dupa cum vezi, nu-i deranjeaza pretul, ci ideea de a plati ceva. In .ro cititorul a fost obisnuit sa primeasca totul gratis
adaugat pe: 11-8-2009 ora 15:24:43
Ati spus ca ii dati in judecata . De ce nu faceti asta?
adaugat pe: 11-8-2009 ora 15:30:22
Frumos ar fi sa nu moderati decat continutul vulgar,toate lumea are dreptul la replica.
adaugat pe: 11-8-2009 ora 16:14:22
Oferta Gazetei dello SPort aici http://www.gazzetta.it/contentDeliver/golA/itemList.jsp
adaugat pe: 11-8-2009 ora 17:23:44
Daani, atunci de ce esti revoltat?
adaugat pe: 11-8-2009 ora 17:24:58
Titel, aceeasi intrebare. Daca nu te intereseaza, de ce esti revoltat ca trebuie sa platesti pentru pachetul premium al http://www.gsptv.ro? Ti se pare un pret prea mare?
adaugat pe: 11-8-2009 ora 17:56:03
sunt revoltat pentru ca e aberant ce pay per view dati voi aia inseamna sa platesc ce vreau sa vad nu sa platesc ce imi dati voi asta 1 la mana 2 la mana mai sus am incercat sa va explic ca pe ce vreti sa luati bani ii o aberatie tipic romaneasca , 1 am tv vad toate meciurile daca vreau bineinteles cea ce nui cazu cu liga 1 burger sau fruty fresh:))
2- e aberant sa cerreti bani pe un continut care il mai platim odata gen abonament tv:)
3- calitatea de pe net lasa de dorit deci bani aruncati pe geam
4-de acel abonament nu oferiti nimic in afara de prostie tampenie si cancan mersi raman la polo:))
5-vreti un fel de monopol stupid pe ceva foarte aiurea gen liga lu mitica o tentativa de campionat
6-cand o sa aveti campionate gen anglia si o sa dati meciuri la calitate buna mai vorbim …
7- revin pay per view inseamna sa platesc ce vreau sa vad nu sa imi dati voi prostie pe bani sper ca am fost concludent de ce sunt revoltat:)
adaugat pe: 11-8-2009 ora 17:57:05
De ce să plătesc pentru a vedea reluările când eu am gsp şi digisport pe cablu. Nu cred că o să facă prea mulţi purici ideea asta.
adaugat pe: 11-8-2009 ora 21:23:42
am citit toate comentariile unele pertinente altelea …nu cred ca este vorba de 3,6,10 euro este vorba de ce poti alege,cred ca daca gsp ar putea trasmite meciurile din europa liga, atunci pachetul ar fi mai atractiv chiar daca ar fi mai scump, si foarte multi ar fi clienti.apropo la uefa.com nu poti sa vezi meciurile din grupele europa league decit din sferturi.poate in viitor .oricum gsp mult noroc.
adaugat pe: 11-8-2009 ora 21:54:59
Pai, cateva chestii in legatura cu oferta de la Gazzeta dello Sport.
1. Oferta lor este de 20 de euro pe an. La voi daca e sa facem un calcul pentru un an ar trebuii sa platim 24 de euro plus TVA. Nu inteleg cum sa compari campionatul Italian cu cel romanesc si sa spui ca cel romanesc este mai valoros.
2. Pretul ar trebuii pus luand in considerare si veniturile din cele 2 tari. Cum in Italia salariul mediu este undeva la 1100 de euro , iar in Romania salariul mediu e undeva la 250 de euro … faceti voi matematica.
3. Concluzia mea este ca ar trebuii sa se ofere un abonament anual la un pret de aproximativ 8-9 euro cel mult (si acesta cu indulgenta, fara a lua in considerare faptul ca este criza economica).
Si ca sa mai fac o precizare. Ceea ce ii irita pe cititori nu este neaparat pretul sau ca trebuie sa plateasca (cel putin pe mine). Ceea ce ne irita este faptul ca trebuie sa plateasca pentru ca cei de la gazeta nu si-au facut calculele cum trebuie atunci cand au achizitionat drepturile tv asupra ligii 1. Deranjeaza faptul ca voi nu iesiti in fata cu un memoriu sau un articol in care sa recunoasteti ceea ce este destul de clar. Ati gresit, ati cheltuit foarte mult bani aiurea si acum trebuie sa va scoatetii banii inapoi de undeva. Problema este ca ati nimerit cel mai nepotrivit moment sa faceti asta.
Din pacate ma indoiesc ca o sa reusiti sa faceti multe lucruri bune. Sincer prevad o pierdere destul de mare in numarul de cititori online ai gazetei.
Ati gresit prea multe calcule (legate de abonamentele tv, de preturi etc.) si acum o sa cam platiti pentru asta.
adaugat pe: 11-8-2009 ora 22:16:42
Ma scuzati ! De fapt la gazeta abonamentul pe un an de zile costa 36 de euro plus tva. Aveam impresia ca 6 euro sunt pentru 3 luni … dar se pare ca e mai rau decat ma asteptam
. Spor !
adaugat pe: 11-8-2009 ora 23:07:03
dar de ce nu putem vedea si alte meciuri in acelasi sistem?
adaugat pe: 11-8-2009 ora 23:34:33
Pretul nu este ingrozitor, este chiar decent, problema este insa de alta natura, cit va functiona. Daca peste o saptamana nu mai fuctioneaza? Daca orin neplata ratelor la lpf este revocat contractul? Credibilitatea este cea care va lipseste, mai ales ca nu oferiti aproape nimic in exclusivitate.
adaugat pe: 11-8-2009 ora 23:46:42
Tot ceea ce propuneti suna a concurenta neloiala ….. mai bine spus monopol TOTALITAR!!!
Rusine trustului GSP!
PS: sunt curios daca indrazniti sa imi dati contra-argumente
adaugat pe: 12-8-2009 ora 00:12:31
Sa platesc 36 de euo pe an doar ca sa ma pot uita la un “derby” pe saptamana e o porcarie… Maj derbyurilor noastre sunt printre cele mai plictisitoare din campiona, pt ca stau astia cu morcovu in … pt banii din champions league.
Asa, dupa gandire voastra, cine ar ai pute vedea un megi gen Dinamo Astra 4 – 5 sau Dinamo Sportul 4 – 5? Daca puneti toate meciurile pe site, ok sunt de acord… pt un meci suntet penibili.
A, si inca ceva… vreunul din geniile voastre de la IT s-a gandit vreodata ce se intapla daca utilizatorul intra pe site din spatele unu proxy avand doar portul 8080 liber? Cum, nu stiu ce e ala proxy? Dati-i afara… va spun eu ce se intampla… playerul de pe site nu merge, fiindca playerul vostru foloseste un port separat pt a transite videourile… Asa ca se poate trezi cineva cu teapa de a plati abonamentul si sa nu poata sa vada meciurile…
Sigur ca in ro nu prea exista retele cu proxyuri, pt ca la noi securitatea e la pamant… dar in afara exista.
Asa ca inainte sa va grabiti sa cereti 2 lei pe nimic, macar asigurati-va ca nimicul acela poate fi accesat de oriunde.
adaugat pe: 12-8-2009 ora 10:43:21
Incerc sa inteleg de ce nu puteti sa transmiteti toate meciurile live pe net.
Bine, nu va da voie RCS pentru ca incearca sa isi mareasca baza de abonati. Dar totusi cred ca ar fi cazul sa faca un reality-check: a trecut mai bine de un an de cand au monopol asupra meciurilor. Cine a vrut si a putut sa treaca la RCS sau la digi a trecut. Abonati noi din motivatia receptionarii meciurilor nu prea o sa mai castige. Cu cat mai repede o sa accepte acest fapt cu atat mai bine.
Sunt de acord cu sistemul Pay-Per-View atata timp cat este facut bine. Personal am platit sezonul trecut in total 140 de dolari la NBA pentru NBA League pass. Am avut acces la toate meciurile live si in reluare 24 de ore dupa meci. Toate la calitate HD (nu ma uitat pe calculator ci le scoteam pe TV prin iesirea video). Va spun asta pentru ca daca as considera ca merita nu as sta pe ganduri sa imi iau pachetul premium. Am cumparat de la voi meciuri cand ati oferit Steaua – Galatasaray si Steaua – Ujpest. Acum insa nu merita.
Inteleg ca aveti o casatorie cu probleme (Intact – RCS), dar de asta nu ar trebui afectati fanii fotbalului. Pachete prin care se da acces la orice meci nu cred ca ar aduce daune cred nici voua nici la RCS. Dupa cum ziceam mai sus nu cred ca se mai pot astepta la migrari de clienti, asa ca baza de clienti pentru pay-per-view este formata din abonatii celorlalte platforme plus romanii din strainatate. Sunt convins ca niste pachete ca si cele de mai jos ar fi mult mai de succes decat cel oferit acum.
Ideile mele de pachete:
- Pachet meci individual (pret fix sau variabil in functie de ratingul prognozat)
- Pachet de un meci pe etapa
- Pachet de 2 meciuri pe etapa
- Pachet cu toate meciurile
- Pachet Follow Team (meciul echipei favorite in fiecare etapa)
In speranta ca o sa ajungeti la normalitate,
Va salut!
adaugat pe: 12-8-2009 ora 11:21:15
Mihai, ai sintetizat corect. Si noi sintem de aceeasi parere cu tine, insa n-am gasit deocamdata deschiderea pentru a forma astfel de pachete. Asta nu inseamna ca nu incercam in continuare sa obtinem toate drepturile
adaugat pe: 12-8-2009 ora 11:21:55
Multumim pentru ideile de pachete, asa ar tb sa fie daca am avea drepturile pentru toate partidele
adaugat pe: 12-8-2009 ora 11:28:07
IO, daca din cauze ce nu tin de noi se reziliaza contractul etc atunci dam banii inapoi. nu este nici o problema
adaugat pe: 12-8-2009 ora 11:28:33
mihai, nu avem drepturile
adaugat pe: 12-8-2009 ora 11:28:49
ccp, contraargumente la ce?
adaugat pe: 12-8-2009 ora 13:34:50
GR, multumesc pt raspuns. Ca diversiune, daca acele cauze depind de voi, mai dati banii inapoi? Glumesc desigur.
Din pacate nu doar argumentele expuse mai sus m-a retin din a face plata la gsptv. Calitatea imaginii, fluxul de informatie, care vine cam cu noduri desi sunt conectat cu viteza maxima de pe-aici. Faptul ca doi angajati au comentat pret de 10 minute meciul Honved – Steaua, dupa care au revenit la meciul transmisiei isi reduce din insemnatate pe langa celelalte probleme.
In final, aprecind eforturile tale de salesman si promptitudinea raspunsurilor, nu voi face achizitia in chestiune pana ce nu voi fi sigur ca pot beneficia de seviciul respectiv in cele mai bune conditii. Pt asta v-ar mai trebui un an de transmisii gratis si de calitate net superioara pt a castiga credibilitate.
adaugat pe: 12-8-2009 ora 14:16:47
Bine ca se plateste tot…dar nu si meciurile de pe GSP TV; deci(concluzie) – cumpar sa vad meciurile de pe gsp tv dar nu le vad daca sunt pe gsp tv…..daca nu erau meciurile eram de mult pe alt provider. sa speram ca nu mai dureaza mult cu astia
adaugat pe: 12-8-2009 ora 16:19:12
Contra-argumente la ceea ce am declarat :”monopol totalitar // concurenta neloiala.
incercati ca sa ma convingeti ca nu este asa.
Sunt abonat UPC Romania … ca fapt divers ….. iar senzatia mea este ca incercati sa scoateti “bani si din piatra seaca”.
ati cumparat drepturile de televizare, ati negociat “in felul d-voastra” ca doar digi si … sper sa nu gresesc …. rcs sa poata transmite gsptv si pe ceilalti ii obligati sa renunte la furnizorul de televiziune pe care il are …. concurenta neloiala …. ca sa poata vedea un meci sau o amarata de reluare // sinteza …. totul sub acoperirea ca aceasta este “tendinta mondiala”…. Daca am avea un guvern corect … parerea mea este ca ar trebui sa va aplice politici anti-monopol
adaugat pe: 12-8-2009 ora 18:03:35
Ideea este foarte prost aplicata. Continutul nu este atat de cautat incat sa fie de platit. Pricingul este prost. In loc sa puneti voi abonamente de 3 euro minim si maxim 6 euro puneati un abonament de 1 euro pe luna si in loc sa aveti incasari de maxim 4200 de euro (maaaxim in caz ca toti au luat abonamentul de 60 de zile) in primele 3 zile, puteati sa aveti 10000 de abonati si deci 10000 de EURO. Acum daca luam costul pay per sms din aia 4200 de euro ramaneati cu jumate sau chiar mai putin… Si credeti-ma ca stiu ce spun PRICINGUL ESTE SLAB IMPLEMENTAT!!! Luati-va profesionisti ca d-aia sunteti pe pierdere… P.S. Modul de a explica motivul mi se pare neprofesionist si mi se pare scris de un gazetar, nu de un specialist in vanzari. In fine… Pierdere usoara…
adaugat pe: 13-8-2009 ora 00:50:38
GUSTI,
Sincer mi se pare o strategie foarte proasta de PR sa explicati de ce e foarte bine sa platesti pentru meciuri, faze, interviuri si caterinci, care pana acum erau gratis. Mai bine ne cereti frumos scuze si ne explicati de ce nu mai se poate gratis ca pana acum, ca pe tot netul, cum e normal. Bine, mie mi se rupe, am GSPtv si DIGIsport, dar pentru altii e chiar important. Si e enervant ca m-am intors marti dimineata din Egipt si n-am putut sa vad pe gsp.ro cum a luat bataie Rapidul. Am intrat pe google, am dat “urziceni rapid 1-0 video” si am intrat la primul rezultat: un super site cu toate fazele din Liga 1. Bookmarked.
adaugat pe: 13-8-2009 ora 01:06:41
care-i modalitatea de plata? ca nu vreau cont pe idunic
adaugat pe: 13-8-2009 ora 01:41:47
Dar in loc sa ne faceti sa platim pentru faze video si declaratii de dupa meciuri, nu mai bine ati face voi un stream video care sa emita 24/24 si sa cereti bani pe acela? Eu unul nu prind GSP TV pentru ca sunt pe UPC si mi-as dori sa pot prinde GSP TV online, contra cost desigur.
Stiu, o sa-mi spuneti probabil ca daca va apucati sa emiteti pe net non-stop – chiar si contra cost – isi cumpara cativa online si vor face un stream propriu pe care il vor distribui gratuit..
Dar eu sper ca imi puteti rezolva si mie aceasta cerinta care cred – este o cerinta a tuturor romanilor nu doar a celor din tara dar si a celor din strainatate care vor sa vada Steaua, Dinamo, Timisoara, Craiova, si celelalte echipe la lucru.
Multumesc
adaugat pe: 13-8-2009 ora 04:09:04
GSP online: si eu sunt in strainatate. am platit la uefa.com, raport pret calitate foarte resonabil. as plati si sa vad campionatul romanesc dar am si eu cam aceleasi conditii ca cei de mai sus. vreau sa vad meciurile echipei mele favorite. si eventual download. voi spuneti ca n-aveti toate drepturile. nici o problema, e de inteles, dar atunci nu puteti sa emiteti pretentii de la banii mei la preturile astea. mult prea scump. in rest ideea e ok, cred ca o sa prinda dupa ce va reglati. eu urmaresc o singura echipa. si de regula in reluare pt ca live e cam greu cu fusul orar.
adaugat pe: 13-8-2009 ora 06:46:50
sal prietene gusti ! te-au cam incoltit user-ii ! as vrea sa te ajut dar, din pacate, majoritatea au dreptate. as folosi acest serviciu daca as putea alege eu ce sa vad. poate pe viitor . pina atunci…..rabdare (si mie dar si tie). saluta-i pe ai tai din partea noastra. aaaa…..si mai da si tu cate un telefon ca tu ai tel de serviciu !
adaugat pe: 13-8-2009 ora 07:23:20
“Stef, scrie mai sus: 700 de abonamente in primul week end. Privind internetul romanesc, unde totul se ofera gratis, masura produce iritare. Noi am hotarit sa ne asumam totul, inclusiv pierderea de useri si popularitate.”
Da, ar trebui sa primiti o medalie pt curajul dvs
)
adaugat pe: 13-8-2009 ora 10:35:25
Dan,
Nu dam contra cost doar faze video, goluri si declaratii dupa meciuri. In pagina de Program TV vei vedea marcate cu live pe GSPTV.ro lista emisiunilor care se transmit live. http://www.gsptv.ro/program1.php
In scurt timp vei gasi pe gsptv.ro o pagina unde vei putea vedea liveVIDEO aproape toate emisiunile de pe postul GSPTV. Din pacate, in continuare, nu vor putea fi vazute live meciurile pt care nu avem drepturi de transmitere pe online.
adaugat pe: 13-8-2009 ora 10:41:21
marius_sev,
Pentru a reusi sa achizitionezi unul dintre pachetele GSPTV.RO Premium este obligatoriu sa ai cont pe iDunic. Acesta nu presupune nicio taxa suplimentara
Alegerea pachetelor se face de aici: http://www.gsptv.ro/comanda.php
adaugat pe: 13-8-2009 ora 10:45:12
Rogers,
Pentru moment atat putem oferi. Depunem eforturi sa putem da mai mult. Nu emitem pretentii la banii tai. Cei care cumpara unul dintre pachetele GSPTV.RO Premium o fac de bunavoie
adaugat pe: 13-8-2009 ora 17:11:31
Si care e calitatea transmisei LIVE, 1mbps – 2mbps CAT ?
Sau prima data patim si apoi aflam si care e calitatea transmisiei !
Ia uitati-va putin la cei de la http://www.film-on.com ce calitate a trasmisiei au sau cei de la eurosport cand transmit meciuri din LC si luati exemplu…
adaugat pe: 14-8-2009 ora 11:13:27
Cornel,
Momentan transmitem la 750 kbps
adaugat pe: 15-8-2009 ora 08:05:04
As cumpara fara ezitare pachetul Premium pe tot sezonul de liga 1 daca as stii ca nu o sa mai fiu obligat sa vad bara cu mesajele tuturor taranilor care simt nevoia sa trimita mesaje imbecile in timpul meciurilor.
adaugat pe: 17-8-2009 ora 14:18:54
Gusti & Mirel,
Cam peste tot se plateste pentru a urmari fotbalul live. Dar:
- Eu vreau sa vad un meci pe saptamina, dar nu neaparat cel declarat de Felicsi “derby”, plus rezumatele meciurilor. Pot alege? NU.
- Nici prin gind nu-mi trece sa platesc ca sa-l vad pe Becali in talk-show-uri, stiri “sportive” samd. Mi-a ajuns in cele doua saptamini petrecute in tara.
- 750 de kbps? Pe cine vreti sa pacaliti ca transmisia este Premium?
Degeaba declarati, plini de superioritate, ca romanii s-au obisnuit cu totul gratis. Oferta voastra este mica, slaba calitativ, iar clientul ajunge intr-un sistem rigid, fara posibilitatea de a alege.
In concluzie: multumesc, nu, mai incercati data viitoare, insa ginditi-va bine. Daca ratati acum faza cu GSPTVPremium, putini vor mai pune botul la o varianta imbunatatita.
adaugat pe: 17-8-2009 ora 18:34:55
N-am nimic împotriva ideii de a plăti. Totuşi, mi se pare că oferiţi prea puţin pentru tariful stabilit. Prin comparaţie, pachetul Total Champions Pack, care include patru meciuri din fiecare etapă de Champions League, este 2,5 euro. La voi un singur meci pe etapă este 3 euro.
Cred că dacă aţi fi pus, de exemplu, 12 euro pentru un an, aţi fi avut mai mult succes.
adaugat pe: 17-8-2009 ora 22:15:55
pt ce s-a platesc s-a vad derbyul etapei cand acesta este dat pe antena 1?de ce nu bagati in oferta si alte meciuri?
adaugat pe: 18-8-2009 ora 09:45:19
Dan,
Pentru moment avem dreptul de a transmite liveVIDEO doar derbiul de pe Antena 1, negociem si pentru alte meciuri. Pentru moment in afara de emisiuni, stiri, conferinte, pe gsptv.ro mai poti vedea si reumatele extinse ale partidelor de pe GSPTV. De exemplu, ieri, timp de ora, utilizatorii http://www.gsptv.ro care au platit serviciul Premium au putut vedea partida FC Timisoara – Rapid.
adaugat pe: 18-8-2009 ora 09:50:51
Mihai,
Cu 3 euro nu vezi un singur meci pe etapa. 3 euro reprezinta accesul la tot ce se transmite pe GSPTV.ro timp de o luna de zile. In aceasta perioada poti vedea liveVIDEO cele patru derbiuri transmise de A1, toate emisiunile de pe GSPTV, rezumatele extinse ale partidelor din liga 1 care sunt transmise pe GSPTV, toate golurile din liga 1, stiri, declaratii, conferinte de presa.. etc. Aici: http://www.gsptv.ro/program1.php ai o lista cu ce poti vedea liveVIDEO pe gsptv.ro
adaugat pe: 18-8-2009 ora 15:28:11
1. Derbiul Ligii I in transmisiune liveVIDEO
2. Toate golurile si cele mai importante faze din Liga I
3. Emisiunile de pe GSPTV. Acestea vor fi transmise liveVIDEO, iar cei care nu au apucat sa le vizioneze vor putea sa vada cele mai interesante momente in pagina de pe GSPTV.RO dedicata fiecarei emisiuni in parte
4. Declaratiile de dupa meciuri
5. Rezumatele partidelor din Liga I
6. Conferinte de presa
7. Stiri
pai nu spune nicaieri ca se vad toate meciurile
derbiul e pe antena 1
si mai vezi un meci
- poate daca a-ti transmite toate meciurile pe net ar mai fi ceva
si de ce nu se poate plati prin sms
trimiti un sms ca sa vazi un anumit meci si primesti un cod de acces
simplu
vrei sa vezi procesul etapei sau altceva dai un sms la numarul aferent , bagi codul etc
asa o sa vedeti si audienta
si mare atentie la banda de transmisie !!!!!
ar trebui sa bagati 3-4 variante
adica pt cei care abia au net la gen 128kbs (asa o fereastra mica mica cit basca de furnica
apoi eva mai bine gen 300 apoi un 600 si poate 1000 k sau mai bine pt cine i-si permite
la buna vedere
adaugat pe: 19-8-2009 ora 07:41:37
Aveti, cica, (nu cred) “700 de interesati”. 700x 6 = 4200 Euro (dupa impozit si mai putin ….). Mai putin decat platiti 3 redactori … (slabi, de rand). V-ati imbogatit? Nu cred. De ce nu faceti mai bine o restructurare si lasati cateva milioane de microbisti sa vada REZUMATELE (mai putin de 1 min ….) Pentru ce vreti sa faceti voi aveti GSPTV. Internetul este gratuit! Puteti da exemple de site-uri care procedeaza EXACT ca voi?
adaugat pe: 19-8-2009 ora 12:46:16
Nu inteleg de ce va tot invartiti in jurul cozii cu raspunsurile. Sunt 2 mari inadvertente inca de la inceput:
1. pay per wiew inseamna sa platesti ceea ce vrei sa vezi, nu ceea ce vreti voi sa vedem
2.chiar si mergand pe mana voastra,bateti moneda pe faptul ca putem vedea derby-ul etapei.Care derby??? Asa cum zicea cineva mai sus, in prima etapa s-au jucat Craiova-Dinamo si CFR – URZICENI. Ce ati transmis voi ? Ceahlaul – Steaua !!! Mare derby,corect !!!
Dar oricum ,se poate si mai rau.Pe finalul campionatului trecut, intr-o etapa in care jucau intre ele primele 6 clasate – Urziceni,Craiova,Dinamo,Rapid,CFR si Timisoara, derby-ul etapei a fost Steaua (locul 7) – Constanta (locul 15) !!!!
Probabil ca daca ar retrograda Steaua, “derby-ul’ primei ligi ar fi un meci din liga a doua : Steaua – Dinamo 2 eventual.
Si tot asa…Intrebarea de final este una singura: unde este in toata chestia asta POSIBILITATEA NOASTRA DE A ALEGE ?
Multumesc de un raspuns!
adaugat pe: 19-8-2009 ora 13:20:49
Mircea,
Iti multumim pentru sugestii, le studiem si noi.
In ceea ce priveste meciurile care sunt transmise pe GSPTV.RO, dupa cum am mai spus, acestea sunt drepturile pe care le avem in momentul de fata.
adaugat pe: 19-8-2009 ora 13:25:11
Gigelus,
700 de platitori erau dupa primul weekend. Acum sunt mai multi.
adaugat pe: 19-8-2009 ora 13:44:18
Marius,
Alegerea derbiului nu este facuta de catre noi, ci de Antena 1.
adaugat pe: 20-8-2009 ora 08:33:53
Ok. Haideti sa fim sinceri ! Puteti? Asta nu ar trebui sa va “jeneze”. Ar trebui defapt sa fie o lauda! Cati platitori aveti, azi, 20 august 2009? Merita sa faceti cea ce faceti? Cinstit? Daca da, atunci puteti face site-ul http://www.gsptv.ro privat. Asta pentru ca eu chiar nu vad de ce trebuie sa existe un site in interiorul caruia, oriunde faci click, sa iti apara aceiasi poza. Decat daca se adreseaza unui grup restrans de oameni, numit abonati. Ori imi raspundeti la obiect, ori mai bine va faceti ca ploua! Eu am pus intrebarea, voi, laudati-va!
adaugat pe: 20-8-2009 ora 14:05:53
BA TURCILOR, VA STRESATI CA FRAIERII
NU VA OBLIGA NIMENI SA PLATITI NIMIC!
RAMANETI LA TV DACA NU VA CONVINE, VOCIFERATI CA UN COPIL MIC RAMAS FARA JUCARIE
ASTA E OFERTA LOR, VIDEO CU FAZE DIN MECIURI SI UN DERBY, AI CHEF SA PLATESTI, BINE.. NU AI CHEF, PA SI.. LA REVEDERE
NUMAI GRATUITATI AVETI IN CAP, PLANGETIVA LA GUVERN CA NU VA DA MANCARE GRATIS CA E ACELASI LUCRU CU CE FACETI AICI
adaugat pe: 20-8-2009 ora 23:39:48
Într-adevăr, termenul pay-per-view nu este cel mai potrivit.
“An interactive pay-TV service where the viewer ***chooses*** and pays for the specific programme they want to view, eg a concert or a football match.”
http://www.satellite.se/ordlistaen.html
Dacă veţi reuşi să obţineţi drepturile pentru toate meciurile, iar utilizatorii vor putea să aleagă ce să vadă, atunci ar fi ceva.
Între timp, n-ar fi rău să diversificaţi metodele de plată. Aţi putea măcar să adăugaţi Paypal şi Moneybookers. E mai comod să plăteşti printr-un astfel de serviciu decât cu cardul.
Dacă aţi face o promoţie similară celei de la http://www.gsp.ro/gsp-special/diverse/aboneaza-te-prin-sms-la-gazeta-sporturilor-si-alege-gratuit-unul-din-cele-3-cadouri-originale-adidas-150137.html, s-ar putea ca şi pachetul actual să devină mai atractiv.
adaugat pe: 21-8-2009 ora 13:50:27
Mihai,
Vom tine cont de recomandarile tale.
adaugat pe: 22-8-2009 ora 13:54:16
Pentru moderatori, am vazut ca ati spus de mai multe ori ca nu aveti drepturile pentru a transmite si celelalte meciuri. Cine detine aceste drepturi si nu va da voie sa transmiteti? Nu au cei de la Intact – RCS toate drepturile si online si TV?
Nu inteleg cu cine negociati pentru a primi aceste drepturi.
adaugat pe: 22-8-2009 ora 22:02:19
Sincer in principiu e corect sa platesti sa vezi fotball. Poate romanul s-a obisnuit sa primeasca moca. Problema e ce primesti de banii astia. Am intrat si eu acuma cateva zile sa pe site la voi, faceai reclama la recursul etapei si ca topic in cadrul emisiunii era “Vezi ce a declarat Becali”. si desi sunt stelist am inchis frumos site vostru. Voi chiar nu constientizati ca lumea e intoxicata deja de toti prostii astia din conducere, chiar crezi ca lumea sta sa se uite la ce declara fiecare prost. Voi de fapt nu oferiti nimic, un meci care il ofera Antena 1(care majoritatea il prind prin orice operator de cablu si satelit) si emisiuni de scandal. Da-mi un motiv realist de ce as plati.
adaugat pe: 23-8-2009 ora 13:41:25
Daca tot vor sa faca ceva paz-per-wiew sa ti se ofere posibilitata sa vizonezi meciul cap – coada. Si ce meci vrei tu.Se transmt meciurile pe GAS si digi…bun facati ceea ce face-ati acuma 2 ani parca…sa poti viziona si pe gsp contra cost , acel meci.Nu doar un meci , ales de voi si care e vizionat si ep Antena 1. Si te mai trezesti ca ii zic ca e derbi al etapei.Oare care a fost derbiul primei etape: Steaua (locul 6 sezonul trecut) – Ceahlaul (nou promovata) sau CFR (locul 4 sezonul trecut) – Unirea Urziceni (campioana ultimei editii) ???
cine oare sa plateasca pt a vedea un meci care il vede si pe TV, pt 3 minute de faze, pe care le vezi si a doua zil a stirile sportive, si recursul…din care momentele importante e vezi de asemenea a doua zi la stiri?
Oferiti meciurile cap-coada…contra cost si atunci veti avea mai mult succes. Nu pacaleli
adaugat pe: 23-8-2009 ora 14:02:31
De ce nu puneti sistemul pay-per-view la toate meciurile din Liga 1 ??? Sau sa transmiteti la fel ca HBO(pay-per-view) la celelalte trusturi in afara rds !!!!
Mai trebuie sa evoluam vreo 10-20 de ani pana ajungem sa vedem meciurile ca in vest .
Multumesc
adaugat pe: 24-8-2009 ora 10:01:47
Daca nu intra si “nea gigi” la pachet nu ma abonez. Macar un wallpaper sau un ziar cu el pe prima pagina.
adaugat pe: 24-8-2009 ora 15:56:59
Interesantă oferta cu dublarea perioadei de valabiliate a abonamentului. În condiţiile acestea, cred că merită cumpărat abonamentul.
adaugat pe: 24-8-2009 ora 18:17:34
trebuie sa lucrez acum…
adaugat pe: 24-8-2009 ora 19:07:56
daca derby-ul etapei este transmis pe Antena 1,(in pretul abonamentului la cablu) de ce as da 2 euro GSP-ului ?! nu ca ar fi vreo suma,dar totusi…de ce ?!
adaugat pe: 25-8-2009 ora 05:15:26
Cu voia dvs. imi permit sa va analizez oferta:
1. Derbiul Ligii I in transmisiune liveVIDEO
2. Toate golurile si cele mai importante faze din Liga I
3. Emisiunile de pe GSPTV. Acestea vor fi transmise liveVIDEO, iar cei care nu au apucat sa le vizioneze vor putea sa vada cele mai interesante momente in pagina de pe GSPTV.RO dedicata fiecarei emisiuni in parte
4. Declaratiile de dupa meciuri
5. Rezumatele partidelor din Liga I
6. Conferinte de presa
7. Stiri
1. Derby-ul nu este ales pe criterii de popularitate, si nici de dvs. – deci de ce ar fi derby?
2. 2 si 5 sunt acelasi lucru – faze, goluri…deci rezumate.
3. De ce asi urmari emisiuni care analizeaza niste meciuri la care am posibilitatea sa vad doar rezumatele?!?!?!?! – si nu uitati ca cei care traim in strainatate dorim aceste pachete, deci analize…mai putin
4. Declaratii de dupa meciuri apar la stiri.
5.Conferintele de presa apar in …presa!
6. Stirile sunt stiri si apar la “Stiri” sau in presa.
Prin urmare oferta dvs. este foarte subtire. Am cumparat un meci de la dvs. si nu mi-a parut rau. Daca mi se ofera meciul pe care doresc sa-l vad, platesc oricand 2 CAD pe el. Dar nu dau 0.5 CAD pe meciul saptamanal pe care mi-l oferiti dvs. In afara de acel meci saptamanal (care poate sa fie sau nu interesant pt. mine) oferta dvs. mi se pare neinteresanta.
V-ati cam grabit si nu ati facut un plan corect, sau poate aveti nevoie repede de lichiditati. Eu care pana acum ma uitam doar pe gsp.ro am inceput sa ma uit si in alte parti.
Oricum, va urez succes.
adaugat pe: 27-8-2009 ora 10:25:13
admin !!!!!!!!!!!!!!!!!1
de ce nu faceti serviciul pentru toate meciurile din liga I nu ca acum sa se platesca doar pt un singur meci ! E MAI ATRACTIV SA FIE TOATE MECIURILE , vb de cele televizate , SI ATUNCI VA FI MULT MAI BINE !
GANDITIVA SI ACTIONATI !!!!!!!! mai ales pt cei care sunt la upc ! sau alte retele !
adaugat pe: 27-8-2009 ora 17:41:11
Eu cred ca ideea cu sms pe telefon e mult mai buna..tritmiti un sms primesti codul..si ai accces cat cumperi…dar o conditie!..sa vad clar meciul pe site nu cu rez. de telefon si intreruperi..ca mai bine il vad gratis pe anumite site-uri..
adaugat pe: 28-8-2009 ora 14:12:57
poate cineva sami raspunda la urmatoarea intebare!!!!!!?????
DACA NAM CONT BANCAR SAU CARD CUM PLATESC CA ACOL LA MODALITATEA DE PLATA NU INTELEG CUM SE FACE !!!!!!!!!!!
PLS RASPUNS PAID CA VREAU SA FAC CONT PLS !!!!!!!!
adaugat pe: 28-8-2009 ora 16:43:53
mi se pare incredibil de mare pretul pe care il cereti….
4 euro/luna pentru niste filmulete cu un fotbal mai mult decat modest si un meci pe care il alegeti dumneavoastra(nu noi, cum ar fi normal)…………
cat costa domnilor abonamentul pe luna la digi???
6-7 euro?…cam aiurea, no offense….
adaugat pe: 29-8-2009 ora 17:33:58
rusine sa va fie va mai si pasa de sport:))
adaugat pe: 29-8-2009 ora 19:19:22
Vai de capul vostru… ati crezut ca o sa va plateasca cineva ca sa vada emisiuni de doi lei si goluri in reluare. Sa va fie rusine si sper sa se adeverreasca ce a zis Mircea Badea cum ca mogulul este cu mana pe stekerul care va lasa GSP in bezna !
adaugat pe: 30-8-2009 ora 06:57:55
Sunteti PENIBILI sau ULTRA-PENIBILI !!! Asa cum au spus si altii, invatati limba engleza: pay per view ar insemna sa vedem ceea CE VREM sa vedem nu…gunoaiele voastre …de ….emisiuni ??? Macar de ati da toate meciurile de pe gsp si digi, dar va da voie RDS ?
De la San Francisco va transmit sa va ia dracu’ si pe voi si pe digisport si…mai ales pe rds – rcs. you bloody trash !!!
Hai…seecteeer !!!
adaugat pe: 30-8-2009 ora 08:52:12
“pay per view” pentru reluari?????? Niciodata! As plati, dar sa vad toate mecurile transmise pe gsptv. Nu reluari si emisiuni in care toti idiotii isi dau cu parerea… De ce sa ma uit la emisiuni dupa meci? Sa-mi para rau ca n-am vazut meciul? E un sistem prost gandit!
adaugat pe: 14-9-2009 ora 08:50:10
Mici probleme:
La unele meciuri, rezumatele nu sunt disponibile nici măcar în dimineaţa zilei următoare. Exemplul cel mai recent: Rapid – Vaslui.
Glourile partidei transmise de Antena1 pot fi văzute de toată lumea. OK. Aţi putea totuşi să nu adăugaţi publicitate (clip publicitar introductiv) pentru abonaţii GSPTV.RO Premium?